Ο Κλέφτης των Κοσμημάτων
Ένα ντοκιμαντέρ για τον έφηβο ληστή τραπεζών Τζέραλντ Μπλανσάρντ από την Όμαχα της Νεμπράσκα, ο οποίος κατέστρωσε μια από τις πιο περίπλοκες ληστείες όλων των εποχών: την κλοπή του βασιλικού κοσμήματος της Αυστρίας «Το Αστέρι της Σίσι». Ο Τζέραλντ Μπλανσάρντ αφηγείται την ιστορία μαζί με τη μητέρα του, και τους δύο Καναδούς αστυνομικούς που τον συνέλαβαν.