ΝτοκιμαντέρΙστορικό
Πορτρέτο του Μοχάμεντ Αμπντούλ Αζίζ, του ανθρώπου που καταδικάστηκε άδικα για τη δολοφονία του Μάλκολμ Χ. Η πρώτη τηλεοπτική συνέντευξη του Αζίζ μετά την αθώωσή του. Το αφιέρωμα κάνει αναδρομή στη δολοφονία του Μάλκολμ Χ το 1965, τις δεκαετίες φυλάκισης του Αζίζ και την αποφυλάκισή του υπό όρους και τις συνέπειες για την οικογένεια του Αζίζ.