Out of the Fog
Νίκαια, Νότια Γαλλία, 1978. Την παραμονή των Χριστουγέννων, η Ανί δέχεται ένα τηλεφώνημα από την κόρη της που έφυγε πριν από χρόνια για να γίνει μέλος μιας αίρεσης. Με τη βοήθεια της αστυνομίας, η Ανί έχει μόνο μερικά λεπτά για να βρει πού βρίσκεται και να τη σώσει από μια ομαδική αυτοκτονία.