Απόδραση από το Στρατόπεδο του Θανάτου
Το μυστικό ναζιστικό στρατόπεδο θανάτου στο Σόμπιμπορ δημιουργήθηκε αποκλειστικά για τη μαζική εξόντωση των Εβραίων. Ωστόσο, στις 14 Οκτωβρίου 1943, σε μια από τις μεγαλύτερες και πιο επιτυχημένες εξεγέρσεις φυλακών του Β' Παγκοσμίου Πολέμου, οι κρατούμενοι αντεπιτέθηκαν.
Η 14η Οκτωβρίου 2013 ήταν η 70ή επέτειος ενός γεγονότος που συγκλόνισε συθέμελα το ναζιστικό κόμμα, όταν οι Εβραίοι κρατούμενοι στο Σόμπιμπορ, ένα ναζιστικό στρατόπεδο θανάτου στην Πολωνία, οργάνωσαν μια αιματηρή απόδραση. Ταξιδέψτε πίσω στον χρόνο μέσα από σκληρές αλλά ειλικρινείς δραματοποιήσεις και συναρπαστικές μαρτυρίες από πρώτο χέρι, καθώς μερικοί από τους τελευταίους επιζώντες αποκαλύπτουν συγκλονιστικές ιστορίες θάρρους, απόγνωσης και αποφασιστικότητας.