Pride από Ψηλά
Με αποκλειστική πρόσβαση σε μερικούς από τους σημαντικότερους εορτασμούς της ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητας στον κόσμο, παρακολουθήστε μια νέα οπτική για το Pride από ψηλά. Αποκαλύπτουμε τον ιστορικό ακτιβισμό, την ακλόνητη δημιουργικότητα και την εντυπωσιακή υλικοτεχνική ικανότητα που απαιτούνται για την εκτέλεση αυτών των ζωντανών και χαρούμενων φεστιβάλ ελπίδας.