Πρωτόγονος
Ένα συνεργείο δημοσιογράφων, αποφασισμένοι να πιάσουν το αδηφάγο τέρας και να βάλουν τέλος στην καταστροφική του μανία, ταξιδεύουν στα βάθη της αφρικανικής ζούγκλας για να βρουν το θήραμά τους.
Εμπνευσμένο από την αληθινή ιστορία ενός θρυλικού ανθρωποφάγου κροκόδειλου 8 μέτρων, ένα έντονο και τρομακτικό θρίλερ, το «Πρωτόγονος», με πρωταγωνιστές τους Ντόμινικ Πάρσελ και Ορλάντο Τζόουνς. Ένα συνεργείο δημοσιογράφων, αποφασισμένοι να πιάσουν το αδηφάγο τέρας και να βάλουν τέλος στην καταστροφική του μανία, ταξιδεύουν στα βάθη της αφρικανικής ζούγκλας για να βρουν το θήραμά τους. Αλλά ο Γκουστάβ - όπως τον αποκαλούν οι ιθαγενείς - είναι και θύτης. Μονίμως κινείται, μονίμως ξεφεύγει και μονίμως πεινάει για ανθρώπινη σάρκα. Ο φόβος είναι ασταμάτητος σε αυτή τη γεμάτη αγωνία και σασπένς τανία για έναν πανούργο δολοφόνο που βάφει τα πάντα με αίμα στο πέρασμά του.