Ο Λίαμ Νίσον επιστρέφει ως Μπράιαν Μιλς, ένας πρώην πράκτορας της CIA που βρίσκεται αιχμάλωτος μαζί με τη σύζυγό του.
Ο Λίαμ Νίσον επιστρέφει ως Μπράιαν Μιλς, ένας πρώην πράκτορας της CIA που βρίσκεται "αιχμάλωτος" μαζί με τη σύζυγό του. Για να επιβιώσει, ο Μπράιαν πρέπει να ζητήσει τη βοήθεια ενός απίθανου συμμάχου και να χρησιμοποιήσει τις βάναυσα αποτελεσματικές ικανότητές του για να απομακρύνει τους απαγωγείς του.