Ο Άνθρωπος του Βασιλιά: Το Ξεκίνημα
Καθώς οι χειρότεροι τύραννοι και εγκληματίες της ιστορίας συγκεντρώνονται για να σχεδιάσουν έναν πόλεμο που θα αφανίσει εκατομμύρια, ένας άνθρωπος πρέπει να τρέξει μόνος του ενάντια στον χρόνο για να τους σταματήσει. Ανακαλύψτε πώς δημιουργήθηκε η πρώτη υπηρεσία πληροφοριών, στον Άνθρωπο του Βασιλιά: Το Ξεκίνημα.