The Middle Men
Το Middle Men εξερευνά τις ζωές οκτώ μεσήλικων ανδρών στην Αγγλία, αντιμετωπίζοντας προσωπικές δυσκολίες, από την ανάρρωση από τον εθισμό μέχρι τις αλλαγές στην καριέρα, τον γάμο και την κατάθλιψη. Μέσα από τις ιστορίες τους, το ντοκιμαντέρ διερευνά την πολυπλοκότητα της μέσης ηλικίας και την αναζήτηση της ολοκλήρωσης σε έναν ταχέως μεταβαλλόμενο κόσμο.