The Scandalous Four
Η Πενέλοπι αναγκάζεται να παντρευτεί τον Τζόναθαν, αλλά δεν υπάρχει καμία έλξη μεταξύ τους. Πράγματι, ο Τζόναθαν ενδιαφέρεται περισσότερο να περνάει χρόνο με τον μπάτλερ παρά με τη γυναίκα του. Η Πενέλοπι βρίσκει τον τρόπο να επανασυνδεθεί με τον έρωτα της ζωής της και καταφέρνει να τον προσλάβει ως κηπουρό. Δύο μυστικές σχέσεις σε ένα νοικοκυριό οδηγούν σύντομα σε σκανδαλώδεις καταστάσεις.