Dressed to Kill
Όταν η βοηθός της αυταρχικής διευθύντριας ενός περιοδικού μόδας βρίσκεται δολοφονημένη, ο Καστλ και η Μπέκετ εξωθούνται στον φανταχτερό και ανελέητο κόσμο της υψηλής ραπτικής, αναζητώντας τον δολοφόνο.
Όταν η βοηθός της Ματίλντα Κινγκ, της αυταρχικής διευθύντριας του περιοδικού Modern Fashion, βρίσκεται δολοφονημένη, ο Καστλ και η Μπέκετ εξωθούνται στον φανταχτερό και ανελέητο κόσμο της υψηλής ραπτικής, αναζητώντας τον δολοφόνο. Στο μεταξύ, το ιστορικό της Μπέκετ στον κόσμο του μόντελινγκ της εξασφαλίζει πρόσβαση σε μια πολύ ιδιαίτερη γαμήλια έκπληξη.