Welcome to the Machine
Το Welcome to the Machine αποκαλύπτει τις 12 εντολές της μουσικής βιομηχανίας, εξερευνώντας την επιτυχία, τα μουσικά βραβεία και τα συμβόλαια ηχογράφησης. Με ένα μείγμα σοβαρότητας και χιούμορ, αμφισβητεί τον μοναδικό δρόμο προς τη φήμη.