X-Men
Οι X-Men, μια ομάδα μεταλλαγμένων με εξαιρετικές ικανότητες, δίνουν μάχη ενάντια τόσο στη μισαλλοδοξία, όσο και σε μια άλλη ομάδα ριζοσπαστικών μεταλλαγμένων που σκοπεύουν να εξοντώσουν την ανθρωπότητα.