Top 10 των 80s
Ο Ρομπ Λόου μας ταξιδεύει στο παρελθόν και μας δίνει τις δέκα καλύτερες στιγμές της δεκαετίας του '80.
Ο Ρομπ Λόου θυμάται τις πιο αξιοσημείωτες στιγμές της δεκαετίας του '80 και μετράει αντίστροφα, παρουσιάζοντάς μας τα καλύτερα παιχνίδια, γκάτζετ, φαγητά, ρούχα και μοναδικές στιγμές - έκπληξη. Από την έναρξη του MTV και του Apple Macintosh, τον θάνατο του Τέντι Ράξπιν και το σούπερ μπαρ των Wendy's, η εκπομπή ξαναζεί τα φώτα, τους ήχους και τις γεύσεις, της πιο επιδραστικής και δυναμικής εποχής.