Genius
Το Genius είναι μια ανθολογική σειρά που εστιάζει στις προσωπικές και επαγγελματικές ιστορίες των πιο λαμπρών καινοτόμων του κόσμου. Η πρώτη σεζόν αφηγείται τη ζωή του Άλμπερτ Αϊνστάιν. Η δεύτερη σεζόν μάς πηγαίνει στην Ισπανία, ανάμεσα στους πίνακες του Πάμπλο Πικάσο. Η τρίτη σεζόν προσφέρει μια ματιά στη ζωή και τις δυσκολίες της Αρίθα Φράνκλιν.
Το Genius είναι μια ανθολογική σειρά που εστιάζει στις προσωπικές και επαγγελματικές ιστορίες των πιο λαμπρών καινοτόμων του κόσμου. Η πρώτη σεζόν αφηγείται τη ζωή του Άλμπερτ Αϊνστάιν, ενός ευφυούς Γερμανού φυσικού. Η δεύτερη σεζόν μάς πηγαίνει στην Ισπανία, ανάμεσα στους πίνακες του Πάμπλο Πικάσο. Η τρίτη σεζόν προσφέρει μια ματιά στη ζωή και τις δυσκολίες της Αρίθα Φράνκλιν - της Βασίλισσας της Σόουλ.