Τ.Ο.Τ.Σ.: Κάλεσμα όλων των Τ.Ο.Τ.Σ. (Shorts)
Οι Νέοι Πιλότοι της Τ.Ο.Τ.Σ., ο Πιπ και ο Φρέντι, λατρεύουν όσο τίποτα άλλο να παραδίδουν τα μικρά, χαριτωμένα ζωάκια, στις οικογένειές τους – όμως τι συμβαίνει αφότου τα παραδώσουν; Ο Πιπ και ο Φρέντι επικοινωνούν με μερικά από τα αγαπημένα τους μωρά, για να δουν πώς τα περνάνε και για να τους τραγουδήσουν ξεχωριστά τραγούδια, γραμμένα μόνο γι’ αυτά!