Οι ιδιοκτήτες κατοικίδιων σε όλη τη χώρα χρειάζονται βοήθεια περισσότερο από ποτέ. Ευτυχώς, υπάρχει ελπίδα. Ο Σέσαρ Μιλάν είναι έτοιμος να αναλάβει τις πιο δύσκολες περιπτώσεις της καριέρας του.
Ο Σέσαρ επιστρέφει και δουλεύει μαζί με σκυλιά και εκπαιδεύει τους ιδιοκτήτες τους. Τα άδεια καταφύγια σκύλων και το ρεκόρ υιοθεσιών έκαναν τη χώρα να τον χρειάζεται πιο πολύ από ποτέ. Η θετικότητά του είναι ένα φως ελπίδας σ' αυτές τις δύσκολες στιγμές. Έχει μια πολύ θερμή προσέγγιση και εκπέμπει μια σιγουριά που μας κάνει να νιώθουμε πως μπορούμε να ξεπεράσουμε τα πάντα μαζί με τους τετράποδους μας φίλους.