Τελευταίοι Γίγαντες: Άγρια Ψάρια
Ο Σίριλ και η ομάδα του, που αποτελείται από περιπετειώδεις σκηνοθέτες, ξεκινάνε ένα επικίνδυνο ταξίδι για να βρουν, να μελετήσουν και να προστατέψουν τα τελευταία γιγάντια ψάρια στον πλανήτη.