Digley and Dazey
Οι κολλητοί Ντίγκλι και Ντέιζι αποτελούν μέρος μιας ομάδας κατασκευαστικών οχημάτων, η οποία χτίζει και φτιάχνει ξανά ό,τι χρειαστεί.
Οι κολλητοί Ντίγκλι και Ντέιζι αποτελούν μέρος μιας ομάδας κατασκευαστικών οχημάτων, η οποία χτίζει και φτιάχνει ξανά ό,τι χρειαστεί. Δουλεύουν σκληρά ως ομάδα και χρησιμοποιούν τη δημιουργικότητά τους. Πάντα έχουν τη λύση και στην πορεία μαθαίνουν καινούργια πράγματα. Ο Ντίγκλι ο Εκσκαφέας είναι ο μικρότερος των οχημάτων με τη μικρότερη κουτάλα, αλλά αναπληρώνει το μέγεθός του με τη γενναιότητά του, την εξυπνάδα του και την αποφασιστικότητά του. Έτσι αποτελεί ένα πολύτιμο μέλος της κατασκευαστικής ομάδας. Η Ντέιζι η Μπάλα Κατεδάφισης έχει μια αξιαγάπητη παρορμητικότητα και ενθουσιώδη χαρακτήρα. Η λύση της για τα πάντα είναι να χρησιμοποιεί την μπάλα κατεδάφισης, κάτι που συχνά προκαλεί μεγαλύτερα μπερδέματα από αυτά που προσπαθεί η ομάδα να λύσει.