Η Χέιλι Μπανκς, μια πολυμήχανη έφηβη που αποφεύγει τον κίνδυνο, πρέπει να συμπληρώσει κάθε αντικείμενο στη μεγάλη της λίστα από δύσκολες και συχνά μη πρακτικές αποστολές για να σώσει τον κόσμο.
Το "Η Χέιλι το' χει!" ακολουθεί τη Χέιλι Μπανκς, μια πολυμήχανη έφηβη που αποφεύγει τον κίνδυνο σε μια αποστολή για να συμπληρώσει τη μεγάλη της λίστα από δύσκολες και συχνά μη πρακτικές αποστολές για να σώσει τον κόσμο. Είτε μπαίνει σε όλα τα τρενάκια στην ετήσια γιορτή, είτε παίζει σε μιούζικαλ, είτε επανενώνει ένα ντουέτο τραγουδιστών, είτε αντιμετωπίζει τα πολύπλοκα συναισθήματά της απέναντι στον καλύτερό της φίλο Σκοτ, η Χέιλι συναντάει πάντα νέες προκλήσεις και περισσότερες ευκαιρίες για να ξεπεράσει τους φόβους της.