Hitler’s Last Stand
Τις ημέρες και τις εβδομάδες μετά την απόβαση στη Νορμανδία οι σκληροπυρηνικοί και φανατικοί Ναζί πολεμούν μέχρις εσχάτων για να εμποδίσουν τις συμμαχικές δυνάμεις να απελευθερώσουν την Ευρώπη.
Τις ημέρες και τις εβδομάδες μετά την απόβαση στις 6η Ιουνίου 1944, οι Σύμμαχοι εισβάλλουν στην Ευρώπη από τα παράλια της Νορμανδίας. Όμως, παρά την διασφάλιση των προγεφυρωμάτων, οι ναζιστικές δυνάμεις συνεχίζουν να ελέγχουν αδιάκοπα τις ναυτικές βάσεις, τα οχυρά και τα φρούρια της κατεχόμενης Ευρώπης. Αυτές είναι οι ιστορίες των απελπισμένων μαχών που δόθηκαν στα όρια της ήττας για να σπάσει ο ναζιστικός ασφυκτικός κλοιός και να απελευθερωθεί η υπόλοιπη Ευρώπη.