O Hulk και οι Πράκτορες της Διάλυσης
Μαζί με τους Πράκτορες της Διάλυσης, μια κωμικά δυσλειτουργική ομάδα συνεργατών που παίζουν επίσης τον ρόλο οικογένειας, ο Hulk αντιμετωπίζει απειλές που είναι υπερβολικά μεγάλες για να τις διαχειριστούν οποιοιδήποτε άλλοι ήρωες.
Μαζί με μια κωμικά δυσλειτουργική ομάδα συνεργατών που παίζουν επίσης τον ρόλο μιας αταίριαστης οικογένειας, ο Hulk αντιμετωπίζει απειλές που είναι υπερβολικά μεγάλες για να τις διαχειριστούν οποιοιδήποτε άλλοι ήρωες. Παρών για να καταγράφει κάθε εισβολή που εμποδίστηκε, κάθε θαλάσσιο πλάσμα που έφαγε σφαλιάρα και κάθε διαλυμένο ρομπότ είναι ο καλύτερός του φίλος, ο Ρικ Τζόουνς. Χάρη στη διαδικτυακή σειρά του Ρικ, ο κόσμος που κάποτε φοβόταν τον Hulk θα τον δει όπως τον έβλεπε πάντα ο Ρικ: ως ήρωα! Στη μάχη του κατά του κακού, ο Hulk έχει μαζί του τους Πράκτορες της Διάλυσης: τη She-Hulk, τον Red Hulk, τον A-Bomb και τον Skaar.