Η Ηθοποιός
Η Γιάσεμιν Ντέριν, μια διάσημη Τουρκάλα ηθοποιός, ζει εδώ και πολλά χρόνια διπλή ζωή. Κρυμμένη πίσω από τη φήμη της, η απρόσμενη δεύτερη ταυτότητα της Γιάσεμιν την παρασύρει στη δίνη μιας περιπέτειας γεμάτης μυστικά.