Τα Πιο Αστεία Βίντεο της Αμερικής: Ζώα
Το National Geographic συναντά την εκπομπή "Τα πιο αστεία βίντεο της Αμερικής" και το κύριο θέμα είναι τα ζώα. Πανέξυπνα, αστεία κατοικίδια, άγρια φύση και ό,τι φανταστείτε.
Το National Geographic συναντά την εκπομπή "Τα πιο αστεία βίντεο της Αμερικής" και το κύριο θέμα είναι τα ζώα. Πανέξυπνα, αστεία κατοικίδια, άγρια φύση και ό,τι φανταστείτε. Από την πίσω αυλή ενός σπιτιού μέχρι την έρημο, ελάτε να περάσουμε χρόνο με ζώα που μας κάνουν να γελάμε, να χαμογελάμε, δίνοντάς μας μια μοναδική εμπειρία χιούμορ και δέους. Με οικοδεσπότη τον Αλφόνσο Ριπέιρο.