Marvel's Hit-Monkey
Μια μαϊμού γεμάτη οργή και ένα αντιπαθητικό φάντασμα συνεργάζονται για να καταστρέψουν τον υπόκοσμο του Τόκιο.
Ένας ιαπωνικός μακάκος, με τη βοήθεια του φαντάσματος ενός πληρωμένου Αμερικανού δολοφόνου, ξεκινά μια αποστολή εκδίκησης στον υπόκοσμο του Τόκιο και γίνεται ο διάσημος "δολοφόνος των δολοφόνων".