Ο Υπέροχος Κόσμος του Μίκυ Μάους
Πολλή διασκέδαση για τον Μίκυ και τους φίλους του, καθώς σαλπάρουν για τις πιο απίθανες περιπέτειες, περνώντας σκοπέλους και εμπόδια σε έναν απίθανο και τρελό κόσμο, όπου η μαγεία της Ντίσνεϋ, κάνει το αδύνατο, δυνατό.