Οι άνθρωποι και οι σκύλοι έχουν μια μακρά, αλληλένδετη ιστορία μαζί. Μέσα από τα μάτια του καθενός εξ αυτών σήμερα, μπορούμε να δούμε την εξέλιξη αυτής της σχέσης.
Υπάρχουν πολλές θεωρίες για το πώς και γιατί συναντήθηκαν άνθρωποι και σκύλοι πριν από δέκα χιλιάδες χρόνια. Είτε λόγω κυνηγών που μεγάλωναν λυκόπουλα είτε λόγω σκύλων που αυτοεξημερώθηκαν, δεν υπάρχει αμφιβολία ότι οι ζωές μας είναι πλέον πλήρως συνυφασμένες. Μέσα από τα μάτια τόσο του ανθρώπου όσο και του σκύλου, αυτή η εκπομπή εξερευνά την εξέλιξη αυτής της μακράς σχέσης, από σκύλους βοσκούς και φύλακες σε απλούς συντρόφους.