Ναρκωτικά Α.Ε.
Ναρκωτικά: Μια βιομηχανία πολλών δισεκατομμυρίων δολαρίων που τροφοδοτεί το έγκλημα και τη βία όσο καμία άλλη ουσία στον πλανήτη. Μετατρέποντας τους ηγέτες των καρτέλ σε δισεκατομμυριούχους, η παράνομη βιομηχανία ναρκωτικών παρέχει επίσης ζωτικό εισόδημα σε εκατοντάδες χιλιάδες φτωχούς εργάτες σε όλο τον κόσμο.