Επιχείρηση Διάσωσης
Ο χειρότερος εφιάλτης κάθε στρατιώτη είναι να βρεθεί παγιδευμένος σε εχθρικό έδαφος: Μια κατάσταση για την οποία όλοι εκπαιδεύονται, λίγοι τη ζουν και ακόμη λιγότεροι επιβιώνουν.
Ο χειρότερος εφιάλτης κάθε στρατιώτη είναι να βρεθεί παγιδευμένος σε εχθρικό έδαφος: Μια κατάσταση για την οποία όλοι εκπαιδεύονται, λίγοι τη ζουν και ακόμη λιγότεροι επιβιώνουν. Το No Man Left Behind παρουσιάζει δραματοποιημένες ιστορίες ηρώων πολέμου της πραγματικής ζωής. Η συμβολή τους στις πολεμικές επιχειρήσεις μετατρέπεται σε καθαρή μάχη επιβίωσης ενάντια σε κάθε πρόβλεψη.