Υπερκατασκευές των Ναζί: Πόλεμος με την Αμερική
Η σειρά εξερευνά τα κρυμμένα απομεινάρια των πιο εμβληματικών υπερκατασκευών του Χίτλερ και αφηγείται τις ιστορίες των σατανικών μυαλών που τις σχεδίασαν, αποκαλύπτοντας πώς αυτές οι κατασκευές πυροδότησαν μια τεχνολογική επανάσταση που άλλαξε το πρόσωπο του πολέμου.