Βασίλισσες
Έξι εμβληματικοί κόσμοι που κυβερνιούνται από τις πλέον εντυπωσιακές ηγέτιδες του ζωικού βασιλείου.
Σε έξι απόμακρα και πανέμορφα μέρη του πλανήτη μας υπάρχουν βασίλεια που κυβερνιούνται από τους πιο ισχυρούς ηγέτες του ζωικού κόσμου. Οι βασίλισσες είναι αδερφές, μητέρες, γιαγιάδες. Για πρώτη φορά, η σειρά Queens αφηγείται τις ιστορίες σθεναρότητας, δύναμης, αγάπης και απώλειάς τους. Το τελευταίο επεισόδιο υμνεί τις γυναίκες που καταβάλλουν υπεράνθρωπες προσπάθειες για να καταγράψουν και να προστατεύσουν τις βασίλισσες του ζωικού βασιλείου.