Ο Πόλεμος των Ναρκωτικών
Η σειρά εξερευνά τα δίκτυα λαθρεμπορίου στη Λατινική Αμερική και πώς μετατράπηκαν σε δυναμικά και αδίστακτα καρτέλ ναρκωτικών με τη δύναμη να αποσταθεροποιούν και να διαλύουν ολόκληρες χώρες.
Η σειρά εξερευνά τα δίκτυα λαθρεμπορίου στη Λατινική Αμερική και πώς μετατράπηκαν σε δυναμικά και αδίστακτα καρτέλ ναρκωτικών με τη δύναμη να αποσταθεροποιούν και να διαλύουν ολόκληρες χώρες. Έχοντας πρόσβαση σε μέλη των καρτέλ και στα τμήματα επιβολής νόμου που τα κυνηγούν, αυτό το ντοκιμαντέρ κάνει μια βαθιά βουτιά στους γεωπολιτικούς, κοινωνικούς και πολιτισμικούς παράγοντες που οδήγησαν στην άνοδο των καρτέλ.