Renegade Nell
Αγγλία, 1705: Η Νελ κατηγορείται ψευδώς για φόνο και ζει ως φυγάς με τις αδερφές της, κάνοντας ληστείες για να επιβιώσει. Με την υποστήριξη του βοηθού της που έχει σούπερ δυνάμεις, ένα θαρραλέο ξωτικό που λέγεται Μπίλι Μπλάιντ, η Νελ συνειδητοποιεί ότι η μοίρα την έβαλε στην λάθος πλευρά του νόμου για κάποιο λόγο. Έναν λόγο πολύ σπουδαιότερο απ΄ ό,τι μπορούσε να φανταστεί: να νικήσει ένα μαγικό σχέδιο ενάντια στην Βασίλισσα της Αγγλία.
Αγγλία, 1705: Η Νελ Τζάκσον επιστρέφει από τον πόλεμο στην οικογένειά της στο Τότεναμ. Με την βοήθεια του θαρραλέου ξωτικού Μπίλι Μπλάιντ, που της δίνει σούπερ πολεμικές δυνάμεις, η Νελ αντιμετωπίζει τον εκφοβιστικό γιο του τοπικού γαιοκτήμονα, τον Τόμας Μπλάντσφορντ, αλλά κατηγορείται ψευδώς για φόνο. Αναγκασμένη να γίνει φυγάς μαζί με τις αδερφές της, Ρόξι και Τζωρτζ, η Νελ γίνεται γυναίκα-ληστής. Αλλά καθώς τα νέα για τις σούπερ δυνάμεις της Νελ εξαπλώνονται, τραβάει την προσοχή του μοχθηρού Κόμη του Πόιντον που μηχανεύεται ένα μαγικό σχέδιο εναντίον της Βασίλισσας της Αγγλία. Σε μια τροχιά σύγκρουσης με τον Πόιντον, η Νελ και ο Μπίλι συνειδητοποιούν ότι η αναζήτησή της για δικαιοσύνη πηγαίνει πιο μακριά απ’ ό,τι φανταζόταν, και ότι προκειμένου να καθαρίσει το όνομά της, η Νελ πρέπει πρώτα να νικήσει τον Πόιντον και να σώσει τη χώρα.