The Defenders
Ο Daredevil, η Τζέσικα Τζόουνς, ο Λουκ Κέιτζ και ο Iron Fist ενώνουν τις δυνάμεις τους για να σώσουν τη Νέα Υόρκη από τη μεγαλύτερη απειλή που έχει αντιμετωπίσει ποτέ.
Τέσσερις μοναδικοί ήρωες. Ένας κοινός στόχος. Να σώσουν τη Νέα Υόρκη από τη μεγαλύτερη απειλή που έχει αντιμετωπίσει ποτέ. Αυτή είναι η ιστορία κάποιων μοναχικών χαρακτήρων με βαρύ προσωπικό φορτίο, οι οποίοι συνειδητοποιούν ότι ίσως να είναι πιο δυνατοί όταν είναι μαζί.