May It Please the Court
Η Νο Τσακχί, ο άσος της Τζανγκσάν, μιας μεγάλης δικηγορικής εταιρείας, θα βρεθεί μέσα σε μια νύχτα να δουλεύει στη νομική βοήθεια. Μια νομική σειρά μυστηρίου με επίκεντρο τη σχέση της Νο Τσακχί με τον εκκεντρικό δικηγόρο της νομικής βοήθειας, Τσουά Σιμπέκ, καθώς προσπαθούν να διαλευκάνουν μία υπόθεση φόνων κατά συρροή.