The Glades
Το Glades είναι μια σειρά που ακολουθεί τον Τζιμ Λόγκγουορθ, έναν γοητευτικό, ιδιοφυή, αλλά δύστροπο ντετέκτιβ του τμήματος ανθρωποκτονιών του Σικάγο. Ο Λόγκγουορθ μετακομίζει στο Παλμ Γκλέιντ της Φλόριντα, μια μικρή, ήσυχη κοινότητα με άφθονο ήλιο και ευκαιρίες για γκολφ, όπου το έγκλημα είναι – φαινομενικά τουλάχιστον – ανύπαρκτο.
Το Glades είναι μια σειρά που ακολουθεί τον Τζιμ Λόγκγουορθ, έναν γοητευτικό, ιδιοφυή, αλλά δύστροπο ντετέκτιβ του τμήματος ανθρωποκτονιών του Σικάγο. Ο Λόγκγουορθ μετακομίζει στο Παλμ Γκλέιντ της Φλόριντα, μια μικρή, ήσυχη κοινότητα με άφθονο ήλιο και ευκαιρίες για γκολφ, όπου το έγκλημα είναι – φαινομενικά τουλάχιστον – ανύπαρκτο. Ωστόσο, αυτή η μικρή πόλη στις παρυφές των Έβεργκλεϊντς δεν είναι τόσο ειδυλλιακή όσο πίστευε, καθώς ανακαλύπτει ότι όλο και περισσότεροι άνθρωποι αρχίζουν να δολοφονούνται. Κάθε νέο περιστατικό απομακρύνει τον Λόγκγουορθ από τα γήπεδα του γκολφ και τον αναγκάζει να επανέλθει στο στοιχείο του, ως ένας από τους πιο ευφυείς ντετέκτιβ που φόρεσαν ποτέ το σήμα του αστυνομικού.