The Resident
Η δυνατή ιατρική σειρά «The Resident» εστιάζει στα τελευταία χρόνια εκπαίδευσης ενός νεαρού γιατρού και αποκαλύπτει την αλήθεια πίσω απ' τα καλά και τα άσχημα στα νοσοκομεία όλης της χώρας.
Ο Κόνραντ Χόκινς είναι ένας από τους καλύτερους γιατρούς του νοσοκομείου Τσαστέιν Μεμόριαλ. Ο γοητευτικός και αλαζόνας Κόνραντ προτιμά να ενεργεί αντισυμβατικά όποτε είναι δυνατόν και θεωρεί προσωπικό του χρέος να καταρρίπτει τις ρομαντικές αυταπάτες των πρωτοετών ειδικευόμενων. Ο δρ Ντέβον Πραβές είναι ένας αθώος ιδεαλιστής που βασίζεται στις ηθικές αξίες του, αλλά με τη βοήθεια του Κόνραντ, αρχίζει να συνειδητοποιεί ότι η άσκηση του ιατρικού επαγγέλματος είναι μια επιχείρηση σαν όλες τις άλλες, με όχι και τόσο ευγενικούς ασθενείς ούτε αλάνθαστους γιατρούς.