We Are Now
Η 17χρονη Λάουρα και οι φίλοι της κοντεύουν να τελειώσουν το λύκειο. Η Λάουρα και ο Όλι βγαίνουν ραντεβού, αλλά τα αισθήματα της Λάουρα δεν είναι πάντα τόσο ξεκάθαρα και τόσο βαθιά όσο θα ήθελε. Από τη μια δεν είναι σίγουρη, αλλά από την άλλη της αρέσει ο Ντανιέλ. Όταν ο Όλι το αντιλαμβάνεται, η κατάσταση κλιμακώνεται.