Disney Αλέγκρα
Το «Αλέγκρα» αφηγείται ιστορίες ανθρώπων που συνδέονται μέσα στον χρόνο χάρη στη μουσική και σε ένα μαγικό βραχιόλι. Η Αλέγκρα βρίσκει το βραχιόλι και προσπαθεί να διορθώσει τη σχέση της μητέρας της, Κατερίνας, με τη γιαγιά της, Κοκό. Παράλληλα, κυνηγάει το όνειρό της να μπει στον μουσικοθεατρικό θίασο Eleven O'Clock. Στην πορεία, η Αλέγκρα θα ανακαλύψει ότι δεν είναι η μόνη που ταξιδεύει στον χρόνο και ότι υπάρχουν κι άλλα άτομα που συνδέονται με το βραχιόλι.