Chocolat
From a circus to the theater, from anonymity to fame, here is the incredible destiny of Chocolat the Clown, the first Black stage performer in France. The unprecedented duo he forms with Footit becomes very popular in Belle Epoque, Paris.
From a circus to the theater, from anonymity to fame, this is the incredible destiny of Chocolat the Clown, the first Black stage performer in France. The unprecedented duo he forms with Footit becomes very popular in Belle Epoque, Paris until easy money, gambling and discrimination start taking their toll on their friendship and Chocolat's career. Here is the singular story of an exceptional artist.