The Bunker Game
In a vast underground bunker, a group of online gamers dive into a live-action role-playing game. Laura is eager to enjoy the experience, but after a series of unsettling incidents, the game is called off. Meanwhile, Greg, her lover and the mastermind behind the game, vanishes without a trace. As the search begins, the dark and mysterious tunnels reveal ancient horrors lurking in the shadows.