Everything's Gonna Be Alright
Diagnosed with leukemia, Bruno must seek out a suitable donor for a stem cell transplant. After a few failed attempts, Bruno begins to worry until his father reveals a secret from his past which ignites new hope. A journey of rebirth for Bruno and his family will change their strained and deteriorating relationship in unexpected ways.
Bruno Salvati is at a deadlock. His directorial career has been marked by a string of failures, leaving his producer scrambling to find new projects. Anna, his wife, appears to have already moved on following their recent divorce. Bruno is incapable of being the attentive and dependable father he wishes to be for his children Adele and Tito. After being diagnosed with a form of leukemia, Bruno seeks out a capable and persistent hematologist to help him overcome the obstacles on the road to healing. The first step is to find a compatible stem cell donor. After a few failed attempts, Bruno starts to feel scared of what lies ahead. The revelation of a secret from his father Umberto's past inspires newfound hope in everyone. An unexpected journey brings Bruno and his family to a new phase of growth and change in their relationships, teaching Bruno to shift perspective and consider the needs of others.