Nightmare Gardens
Andrea Lo Cicero, aka "The Baron," is the man who led the Italian Rugby National Team to glory, steps onto a new field, and takes on a new challenge. With his undisputed captaincy experience and green thumb, he will lead a team of expert gardeners to help people who struggle to maintain theirs. His goal? To transform neglected spaces into magical and welcoming ones.
Andrea Lo Cicero, aka "The Baron," is the man who led the Italian Rugby National Team to glory, steps onto a new field, and takes on a new challenge. With his undisputed captaincy experience and green thumb, he will lead a team of expert gardeners to help people who struggle to maintain theirs. His goal? To transform neglected spaces into magical and welcoming ones and to teach couples, friends, and families the importance of teamwork while revealing the precious secrets of the art of gardening.