Criminal Minds: Beyond Borders
CRIMINAL MINDS: BEYOND BORDERS is a drama about a division of the FBI tasked with solving crimes and coming to the rescue of Americans who find themselves in danger while abroad.
CRIMINAL MINDS: BEYOND BORDERS is a drama about the specialized division of the FBI tasked with solving crimes and coming to the rescue of Americans who find themselves in danger while abroad. Heading the International Response Team is Unit Chief Jack Garrett, a seasoned 20-year veteran of the Bureau. The team includes Clara Seger, Matthew Simmons, Russ “Monty” Montgomery, and Mae Jarvis. These exceptional agents are dedicated to safely returning U.S. residents home by profiling and identifying criminals who are beyond our borders.