Lena Lorenz - Krank vor Sorge
Tati Meisinger is pregnant with twins, drawing special attention from Lena Lorenz. Tati meticulously monitors herself hourly with a fitness watch and blood pressure device. Lena acknowledges Tati's health concerns, as the expectant mother fears each bout of nausea signals a serious illness or complication.