Kiran and Sara's Istanbul Delights
Famous chefs Kiran Jethwa and Sara La Fountain embark on a fascinating adventure to discover the delights of Istanbul, the shining star of the gastronomy world. Under the guidance of Sara, who knows the city very well, Kiran gets the opportunity to explore the cuisine and beauties of this fascinating city. Great flavors and discoveries await our chefs in each episode.