Joy Ride
Two brothers on a cross-Country driving trip make the mistake of playing a practical joke on a mentally deranged trucker, and pay dearly for the prank when he becomes a homicidal stalker.
It's all fun and games when two brothers (Paul Walker and Steve Zahn) take off cross-country to bring home a pretty college friend (Leelee Sobieski). But the jokes end when a prank backfires and they find themselves stalked by a vengeful trucker who won't give up his relentless chase until somebody pays with their life.