A Time to Kill
A tale of suspicion and prejudice in the deep south as a young lawyer defends a black mill worker charged with murdering two white men who raped his 10 year-old daughter.
A tale of suspicion and prejudice in the deep south as a young lawyer defends a black mill worker charged with murdering two white men who raped his 10 year-old daughter. The case's emphasis falls on civil rights as both sides engender more violence and the national guard is called in before the jury reaches a verdict.