Offer ends 10 December 2025 at 11:59PM
After his dream of stardom on the hockey ice melts, Happy Gilmore discovers he has a gift that could bring him glory on the greens. Trouble is, with his hot head and hard-hitting drives, Happy doesn't just play golf…he destroys it. With the help of a retired golfer and hot publicist, can Happy perfect his game and tame his temper to win the tournament prize money?