Tigerland
A group of recruits go through advanced infantry training at Fort Polk, Louisiana, infamous Tigerland, the last stop before shipping out to Vietnam.
Just released from the base stockade, recruit Roland Bozz (Colin Farrell) joins a platoon of young soldiers preparing to ship out to Vietnam. Bozz's independence and outright defiance draws fire from his own men as well as commanding officers. But when the platoon is sent to Tigerland, a hellish training ground that is the last stop before Vietnam, Bozz's leadership and loyalty bring his men together - triggering extraordinary consequences.